poniedziałek, 19 grudnia 2011

poniedziałek :(

NIE NA WIDZĘ DZISIEJSZEGO DNIA! I wcale nie dlatego, że to poniedziałek, ale dlatego, że wyjątkowo był bardzo pechowy! chłopaki na polskim dali taki popis że nasza 'kochana' pani powiedziała, że mamy jutro dwie kartkówki, a w dodatku mamy napisać dłuuugie opowiadanie i charakterystykę. jutrzejszy dzień zapowiada się super! bo oprócz tego polaka są też całogodzinne testy z matmy i wosu. normalnie super.! Ale dziś był też fajny wątek dnia. Na matmie Alicja pisała opowiadania, które umieszcza na swoim blogu. Ja też napisałam jedno opowiadanie i powiedziała, że wstawi je na bloga :) W sumie to jutro też może być fajnie, ale dopiero po 6 godzinach męczarni, bo po lekcjach idę na zakupy. Muszę kupić prezenty dla bliskich, kilka ozdób na choinkę no prezent dla kamili, bo to ją wylosowałam :) Mama obiecała dać mi kasę  na prezent dla mnie więc zapowiada się super :) ale nie będę was zanudzać. Na koniec macie mnie:
zdjęcie z przed wieków :) pozdrawiam, balbala :)

2 komentarze: