piątek, 23 grudnia 2011

fajny poranek:)

hej. właśnie jestem po śniadaniu i teraz siedzę przed komputerem popijając cappuccino. mm.. pyszne jest :D


wspominałam wam już, że jestem w trakcie czytania książki 'zaćmienie' z sagi Zmierzch. ostatnio nie miałam czasu jej czytać, ale teraz zamierzam to nadrobić.
Jak już skończę to wezmę się za książkę "W głębi lasu". Sądząc po opisie z okładki musi być fajna, ale  jeszcze się o tym przekonam.

Jak już przeczytam 'zaćmienie' i 'w głębi lasu' to będę musiała zacząć czytać 'krzyżaków'. podobno to strasznie nudne, ale cóż poradzić przecież to obowiązkowa lektura. Przerabiamy ją dopiero w lutym, więc powinnam się wyrobić.

w sumie mam do przeczytania 3 książki.:) aż słabo mi się robi jak patrzę na taką kupkę książek:) :
a wy czytaliście którąś z tych książek? ciekawe są?
pozdrawiam, balbala:)

2 komentarze: