środa, 9 listopada 2011

fajne sny xd.

Moje  koleżanki to dopiero mają sny, a ja mam jakieś słabe. Ostatnio śniła mi się jakaś baba co na siłę mi się wpychała do domu i mnie rózgą waliła, a chwilę po tym tańczyliśmy polkę pod kościołem. Najlepsze sny to ma moja koleżanka alutka. Raz jej się śnił jakiś mężczyzna który niósł urnę. zrobił 4 kroki i się zatrzymał, potem znów zrobił 3-4 kroki i się zatrzymał i znowu 4 kroki i się zatrzymał, czyli w sumie 3 razy się zatrzymał. I można powiedzieć, że wyśniło jej się, ponieważ potem dowiedziała się od taty, że na torach 3 dni pod rząd zgineli ludzie. Ale alutka ma nie tylko sny w takim grobowym nastroju.. ostatnio śniło jej się, że poszła na piechotę na mazury, a mieszkamy w województwie mazowieckim, więc kawałek drogi miała. Monika śniła raz o mnie. przyśniło jej się, że chodziłam z takim jednym chłopakiem i przyszedł do mnie inny i ja zaczełam z nim gadać i się w końcu zaczeli bić. Innej alicji przyśniło się raz, że chodziła po torach i usłyszała płacz dziecka, nagle zobaczyła coś i się obudziła. Ada za to miała bardzo długi sen i tak mim go opisała: "szłam sobie po brzegu morza i nagle z morza wypłynoł wielki wieloryb on mi powiedziała ze to morze nie jest zwykłym mozem tylko morzem bez dna, ze tu się płynie i płynie i nie mozna spłynąc na dno bo nie ma. I ja się chciałam sama przekonac wiec wziełam wskoczyłam i tak było ze płynełam ponad 2 lata i nie mogłam spłynąc. Nagle w pewnej chwili zobaczylam w oddali zamek z cukini, ale ta cukinia była nadziewana kwasnym proszekie, podpłynełam i spróbowałam nagle wyskoczył elf który powiedział ze jesli zjadłam cukinie to i musze mu to odpracowac i tak bylo  pracowałam dzien i noc jako osoba do podlewania chwastów w morzu
i pózneij wypłynełam juz na powierzchnię i zobaczyłam ze jestem w Kanadzie "
Ciekawe sny mają nie tylko moje koleżanki, ale i moja mama. Mojej mamie raz się przyśniło, że mój brat się topił w rowie, a ona chciała go uratować a nie mogła. Kilka dni po tym śnie pękła u nas rura i zalało drogę we wsi i naszych sąsiadów.


Ja to jakoś nie mam ciekawych snów, a jak coś fajnego mi się przyśni to zaraz zapominam ; / Wy też tak macie?
Pozdrawia, basia :* :* :*

1 komentarz: