środa, 9 listopada 2011

:D

siemano. ostatnio wzieliśmy się za robienie plakatu na historię, lecz coś nam źle idzie.:( już 2 razy spotykaliśmy się, żeby go zrobić, a na razie mamy tylko napis i to nie cały, bo tylko jedną trzecią napisu :] wczoraj robiliśmy 3 godziny :D lecz większość czasu to były wygłupy. w piątek bierzemy się na pioważnie za ten plakat, bo się w końcu nie wyrobimy.

Jakoś tak dawno nie pisałam, żadnego postu, dlatego dziś ten napisałam, chociaż nawet nie miałam nic takiego ciekawego do powiedzenia. Ostatnio coś nie mam weny na pisanie postów. ; /  Teraz siedzę nad chemią i chyba zaraz zasnę, a przecież jeszcze został j.rosyjski, religia, polski, angielski.. no jednym słowem dużo tego jeszcze mi zostało. Więc spadam, bo się nie wyrobię, a po za tym pewnie mocno was zanudzę tym postem :D

No to kończę. Pozdrawiam, Basia. :*:*:*:*

1 komentarz:

  1. ty masz rosyjski? o kurczę, nie wiedziałem że jeszcze ktoś się tego uczy...

    OdpowiedzUsuń