poniedziałek, 21 listopada 2011

13 dni :)

W następną niedzielę będą moje urodziny, więc zaczęły się moje coroczne rozmyślania nad tym jak spędziłam w tamtym roku urodziny i co w tym roku zrobić aby spędzić je jeszcze lepiej. W tamtym roku urodziny spędziłam w gronie rodzinnym. Dostałam fajne prezenty i spędziłam je w miłe atmosferze. W tym roku po tamtych prezentach już nic nie zostało. Dostałam wtedy aparat, który rozwaliłam w wakacje i telefon w którym coś się zepsuło i wcale nie ma zasięgu. ale co ja będę o tym gadała najważniejsze jest to, że spędziłam je w miłej atmosferze i że jestem z nich zadowolona :D
Na koniec zdjęcie z tamtorocznych urodzin:
Pozdrawiam, balbala :)

4 komentarze:

  1. ja mam urodziny w styczniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zazdroszczę Ci , że masz tak późno urodziny ;-( Super zdjecia i takie urocze kucyczki .
    Fajne.;-**

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja w październiku mam dopiero :D

    OdpowiedzUsuń