sobota, 19 listopada 2011

sala samobójców :)

Już od dawna planowałam napisać wam coś o "Sali samobójców", lecz zawsze jakoś tak się schodziło, że o tym nie pisałam, lecz dziś stwierdziłam, że mam trochę czasu, więc napiszę o tym.

No, więc tak. Sala samobójców jest filmem który warto obejrzeć. Opowiada o Dominiku który poprzez internet poznał nowych przyjaciół, zakochał się i zmienił swoje życie. Jednak wszystko to zmieniło się w koszmar. Dominik nie wychodził, ze swojego pokoju, cały czas siedział w internecie, aż w końcu jego ojciec zdenerwował się i odciął mu internet. Dominik zdesperowany opowiedział o wszystkim rodzicom, lecz oni nie rozumieli go. Próbował szukać sylwi (jego ukochanej) , lecz nie znalazł jej, zażył tabletki i umarł. Sylwia gdy się o tym dowiedziała, po raz pierwszy od wielu lat wyszła ze swojego pokoju i zaczęła płakać.

Po raz pierwszy spotkałam się z filmem o takiej tematyce i szczerze mówiąc bardzo spodobał mi się ten film. Więc polecam go wszystkim :)

P.s wiele osób uważa ten film za głupi ponieważ według nich namawia do samobójstw, lecz nie oto chodzi w tym filmie. Bo przecież Sylwia chciała się zabić nie myśląc o innych, lecz tylko o sobie, lecz przez śmierć dominika zrozumiała co by zrobiła swoim bliskim przez swoją śmierć.


A wy oglądaliście ten film? zaciekawił was? oglądaliście w kinie czy w internecie?
pozdrawiam, balbala :)

2 komentarze: