czwartek, 13 października 2011

chłopcy z długimi włosami :D

Ostatnio wiele chłopaków zapuszcza włosy np. u mnie w klasie jest 3 takich na 13. Nie mają oni bardzo długich włosów, lecz znaczącej długości. Niektórym chłopakom nawet fajnie w długich, lecz tylko wtedy gdy o nie dbają, bo co z tego, że zapuszczą włosy skoro nie będą o nie dbać? Ale czasem sobie myślę, że chłopaki to chłopaki i muszę się trochę od nas - dziewczyn - się odróżniać. A wy co myślicie na ten temat?





Powyżej zdjęcia chłopaków z długimi włosami :D Moim zdaniem najlepsza długość jak dla chłopaka to taka jak ma Johhny Dep czyli taka średnia :D



Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Basia :]

6 komentarzy:

  1. Ja także obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą <3 u kolesia takie włosy są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię chłopaków z długimi włosami;d

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię chłopaków z długimi włosami, no oprócz Damona z TVD, który ma troszkę dłuższe włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tam się długie włosy podobają, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń